Opis forum
Ciekawe ilu ludzi rzeczywiście zgłosi sprawę na policję i czemu zwlekają z tym do Nowego Roku skoro można to zrobić w każdej chwili... Czekając na rozwój wydarzeń można samemu nagłośnić sprawę w sieci np,
http://www.oszukani.org/sprawy/oszukani-przez-martex
Offline
Muminek napisał:
Lilakaro napisał:
ta oferta była nie tylko na gruper , ja kupiłam na kupbon.pl , napisałam do nich , zobaczymy co odpowiedzą.
Mojego maila ignorują już tydzień na kupbon.pl...
mi już po 2 czy 3 dniach odpisali i powiedzieli że oczywiscie zwrócą pieniądze . napisz jeszcze raz
Offline
Czy ktoś z was dostał już zwrot na kupon? Chodzi mi o te 15-19zł. Napisałam jeszcze przed świetami, ale kasy jak nie było tak nie ma.
Ok, włąśnie sprawdziłąm konto i zostało dziś zaksięgowane - no ale się z tym nie spieszyli.
Ostatnio edytowany przez Singrid (2014-01-03 07:35:51)
Offline
Witam, wtopiłam 212 zł. Skoro nie można odzyskać kasy, to nie jestem pewna, czy pójdę zgłaszać to oszustwo na policji. Podobnie, jak przedmówcy zamówienie składałam z końcem listopada, opłaciłam, otrzymałam fakturę proforma, potem wezwanie do zapłaty, przeprosiny za błąd systemu, odpowiedź na mój monit (że juz w pon-wt przesyłka zostanie wysłana) ble ble bble.
Po przedłużającym się oczekiwaniu zadzwoniłam, ale zgłaszał się już tylko automat informujący - zostaw wiadomość. Kolejnego dnia tel już był wyłączony, strona zablokowana a ja wczytana na forum Kafeterii... o ja durna!!!
Dotąd tylko czytałam o takich oszustwach. Teraz sama zostałam oszukana i powiem Wam jedno...
czuję się winna i rację mają ci, którzy z niedowierzaniem czytają o naszych przykrych doświadczeniach. W natłoku internetowych zakupów -i nie tylko- straciliśmy czujność i nie zauważyliśmy ewidentnych symptomów oszustwa i sporego ryzyka w tym zamówieniu...
Pozdro dla oszukanych, bo niektórzy naprawdę spore pieniądze tutaj wtopili. współczuję.
Ostatnio edytowany przez dita (2014-01-05 10:47:11)
Offline
Singrid napisał:
Czy ktoś z was dostał już zwrot na kupon? Chodzi mi o te 15-19zł. Napisałam jeszcze przed świetami, ale kasy jak nie było tak nie ma.
Ok, włąśnie sprawdziłąm konto i zostało dziś zaksięgowane - no ale się z tym nie spieszyli.
Pisałem na święta, potem za tydzień się upomniałem i za kilka dni wypłynęły pieniążki na konto.
Offline
Muminek napisał:
Singrid napisał:
Czy ktoś z was dostał już zwrot na kupon? Chodzi mi o te 15-19zł. Napisałam jeszcze przed świetami, ale kasy jak nie było tak nie ma.
Ok, włąśnie sprawdziłąm konto i zostało dziś zaksięgowane - no ale się z tym nie spieszyli.Pisałem na święta, potem za tydzień się upomniałem i za kilka dni wypłynęły pieniążki na konto.
Z jakie portalu internetowego kupowaliście kupony?
Offline
manio4 napisał:
Muminek napisał:
Singrid napisał:
Czy ktoś z was dostał już zwrot na kupon? Chodzi mi o te 15-19zł. Napisałam jeszcze przed świetami, ale kasy jak nie było tak nie ma.
Ok, włąśnie sprawdziłąm konto i zostało dziś zaksięgowane - no ale się z tym nie spieszyli.Pisałem na święta, potem za tydzień się upomniałem i za kilka dni wypłynęły pieniążki na konto.
Z jakie portalu internetowego kupowaliście kupony?
Ja osobiście z kupbon
Offline
Nowy użytkownik
Dzisiaj kontaktował się ze mną policjant z komendy w Łodzi zajmujący się chyba sprawą MARTEX. Tam bezpośrednio wysłałam zawiadomienie o przestępstwie. Będą mnie jeszcze raz przesłuchiwać i spisywać zeznania na specjalnych ichnich druczkach za pośrednictwem komisariatu w moim mieście. Podobno mają kilkadziesiąt telefonów dziennie w tej sprawie. Ale problem polega na tym, że adres Wojska Polskiego bodajże 45 w Łodzi FIZYCZNIE NIE ISTNIEJE! Nie ma posesji o takim numerze. Zresztą podobno inne adresy "firmy" też są fikcyjne. No i dupa blada. Tylko ja pytam jak w naszym kraju można zarejestrować firmę na nieistniejący adres?????
Offline
"Szanowni Państwo,
informujemy, iż z przyczyn niezależnych od serwisu Gruper usługodawca nie wywiąże się z zobowiązań zawartych w ofercie. Dokonamy zwrotu kosztów poniesionych na poczet zakupu kuponu, pozostała kwota będzie egzekwowana na podstawie przepisów prawa przez organy ścigania, które skontaktują się z Państwem w najbliższym czasie.
--
Pozdrawiam serdecznie,
Dział Obsługi Klienta Gruper"
Offline
przemorg napisał:
"Szanowni Państwo,
informujemy, iż z przyczyn niezależnych od serwisu Gruper usługodawca nie wywiąże się z zobowiązań zawartych w ofercie. Dokonamy zwrotu kosztów poniesionych na poczet zakupu kuponu, pozostała kwota będzie egzekwowana na podstawie przepisów prawa przez organy ścigania, które skontaktują się z Państwem w najbliższym czasie.
--
Pozdrawiam serdecznie,
Dział Obsługi Klienta Gruper"
Dostałem identycznego maila - iść samemu na Policję czy czekać teraz? Co myślicie?
Offline